PROXECTA "DONAS DE SÍ": CALENDARIO ESCOLAR SOBRE A MULLER NA ANTIGÜIDADE
FACEMOS VISIBLE O PAPEL DA MULLER NA HISTORIA ANTIGA...
(Profesora: Yolanda Villamor Portomeñe)
Esta actividade fíxose en tres grupos de 1º de ESO, no primeiro trimestre do curso, nas sesións de Ciencias Sociais.
Obxectivo:
Facer visible o papel da muller na historia antiga.
Deseño e descrición:
A profesora propón en cada grupo trinta nomes de mulleres destacadas da antigüidade (ata Roma, incluida).
Unha vez feito o reparto de nomes, o alumnado elabora un dossier sobre a figura feminina que lle tocou. Este dossier debe constar dun pequeno texto que conteña os logros e méritos desa figura histórica, e unha imaxe que serva para a súa identificación.
Logo, cada alumna e cada alumno prepara e realiza unha exposición ante a clase sobre a muller asignada, coa finalidade de conseguir que sexa unha das elexidas para formar parte do calendario.
Despois destas exposicións, faise a votación na que son elexidas as doce mulleres que van figurar no calendario.
E, por último, deséñase e prepárase o calendario.
A valoración desta tarefa foi moi positiva, pola alta participación do alumnado e polo interese mostrado. Neste vídeo podedes ver unha breve mostra deste traballo.
(Profesora: Yolanda Villamor Portomeñe)
Esta actividade fíxose en tres grupos de 1º de ESO, no primeiro trimestre do curso, nas sesións de Ciencias Sociais.
Obxectivo:
Facer visible o papel da muller na historia antiga.
Deseño e descrición:
A profesora propón en cada grupo trinta nomes de mulleres destacadas da antigüidade (ata Roma, incluida).
Unha vez feito o reparto de nomes, o alumnado elabora un dossier sobre a figura feminina que lle tocou. Este dossier debe constar dun pequeno texto que conteña os logros e méritos desa figura histórica, e unha imaxe que serva para a súa identificación.
Logo, cada alumna e cada alumno prepara e realiza unha exposición ante a clase sobre a muller asignada, coa finalidade de conseguir que sexa unha das elexidas para formar parte do calendario.
Despois destas exposicións, faise a votación na que son elexidas as doce mulleres que van figurar no calendario.
E, por último, deséñase e prepárase o calendario.
A valoración desta tarefa foi moi positiva, pola alta participación do alumnado e polo interese mostrado. Neste vídeo podedes ver unha breve mostra deste traballo.
Comentarios
Publicar un comentario